sobota, 22 lutego 2014

Buty, buty, buty..

Skoro już jesteśmy przy modzie i inspiracjach, postanowiłam napisać o temacie modowym, na punkcie którego mam chyba największego hopla, czyli o butach. Nie wszystkie z obecnie modnych mi się podobają, a, że nie lubię pokazywać czegoś co mi się podoba, bo kieruję się własnym wyczuciem, a nie modą, nie zobaczycie wszystkiego co obecnie jest na czasie. Ale mam nadzieję, że coś Wam się spodoba. To zaczynamy :)

Na początek buty podkreślające kobiecość i których chociaż jedną parę każda kobieta posiada w szafie :)






Teraz konkretna firma :D Buty, które od zawsze mi się podobały i o których zawsze marzyłam, czyli conversy :) 





Kolejne buty, to buty bardzo modne teraz. Początkowo nie podobały mi się ani trochę, jednak potem zobaczyłam jakieś 3 modele, do których trochę się przekonałam. Jednak sobie nie kupiłabym takich butów. Air Maxy :) 






Jeżeli chodzi o firmę Nike, to od maxów wolę jednak klasyczne adidasy :)





I na koniec coś dla nielubiących szpilek, a chcących czuć się kobieco :)
Kocham baleriny!




To na tyle, mam nadzieję, że nie zanudziłam tak bardzo. A Wam które buty podobają się najbardziej ? :D





2 komentarze:

  1. chyba wszystkie z tych butów mi się podobają :D Masz dobry wyczucie co do mody xd hahaha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie umiem chodzić na szpilkach ;P Baleriny <3

    OdpowiedzUsuń

~ Obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane
~ Zawsze odwdzięczam się obserwacjom za obserwacje
~ Każdy miły komentarz , daje mi dużo motywacji do dalszego pisania