sobota, 22 lutego 2014

Fajny dzień&inspiracje

Dzisiaj świetny dzień! Spędzony z dziewczynami, gadanie, pizza, oglądanie starych zdjęć, karaoke. Miła odskocznia od tego wszystkiego i idealne odreagowanie tygodnia :) Ale jutro niestety, nauka, nauka i jeszcze raz nauka :/ Masakra normalnie, cały tydzień mam zawalony sprawdzianami i kartkówkami :/ Ale dam radę, muszę. Na szczęście są ludzie dzięki którym chce mi się wgl wstać z łóżka i iść do tej szkoły za co dziękuję. Myśli nadal w głowie mam dużo, stwierdziłam, że zostanę myślicielem, haha :D Uciekam, może jeszcze dzisiaj, ewentualnie jutro dodam kolejnego posta, bo w tygodniu nie mam czasu ;x  Macie tutaj kilka moich inspiracji modowych i muzycznych :) 






Dwie ostatnie piosenki, mimo, że mają już parę ładnych lat uwielbiam. Bardzo dawno ich nie słuchałam, a teraz znowu mam na nie fazę, przez koleżankę, która cały czas śpiewa "Lubię twoje włosy". Zawsze będę miała do nich sentyment <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~ Obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane
~ Zawsze odwdzięczam się obserwacjom za obserwacje
~ Każdy miły komentarz , daje mi dużo motywacji do dalszego pisania