sobota, 8 lutego 2014

Piosenki na doła

Ygh, dobrze, że dzisiaj chociaż trochę słońca było i że ten śnieg zaczyna topnieć, bo inaczej bym zwariowała. Znaczy się- zimowej chandry ciąg dalszy. Wczoraj złapałam mega doła i dzisiaj nie jest za bardzo lepiej. Jedyny plus tego wszystkiego to to, że wreszcie zmotywowałam się do ćwiczeń! Jest ciężko, ale jestem z siebie dumna, że coraz lepiej daję radę. Ćwiczę z Ewą Chodakowską, mam jej książkę. Polecam naprawdę :) Podczas ćwiczeń wydziela się dużo endorfin, czyli hormonów szczęścia, co pomaga na doła. I myśli się o ćwiczeniach, a nie o rzeczach, które psują humor. Ostatnio za dużo mam myśli w głowie i już nie daję rady.Też tak macie? Co robicie, żeby nie myśleć o problemach? Jutro dodam jakąś ciekawszą mam nadzieję notkę, przepraszam, że dzisiaj tak przynudzam, ale brak humoru i weny :x
Zostawiam Was z piosenkami, których słucham kiedy mam doła. Nie wiem dlaczego, ale w takich sytuacjach słucham przeważnie rapu. Pomaga mi. Słucham też kilku zamułów, może wam się spodobają :)





2 komentarze:

  1. Uwielbiam Piha :) Współczuję, że u Ciebie jeszcze leży śnieg.. U mnie wiosna za oknem :D Wytrwałości w ćwiczeniach ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne że u ciebie jeszcze śnieg , bo u mnie to juz normalnie wiosna :D Jeśli to ma ci polepszyć humor to zapraszam do siebie :) Ech , też miałam ćwiczyć , ale u mnie nie widać efektów ;c Wytrwałości <3

    OdpowiedzUsuń

~ Obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane
~ Zawsze odwdzięczam się obserwacjom za obserwacje
~ Każdy miły komentarz , daje mi dużo motywacji do dalszego pisania