niedziela, 16 lutego 2014

Sto lat!

Dzisiaj wpadam tylko na chwilę w sprawie złożenia życzeń mojej koleżance, dzięki której mam tego bloga. Tak więc życzę Ci:
-spełnienia wszystkich marzeń, tych realnych i nierealnych
-zawsze takich wspaniałych ludzi wokół Ciebie
-fajnego chłopaka
-dobrych ocen
-spotkania z Kwiatem :D 
-duużo uśmiechu na twarzy i samych radosnych dni w życiu.
No i żebyś się nie zmieniała nigdy, bo jesteś świetną osobą, zawsze można na Ciebie liczyć i Ci zaufać. Mam nadzieję, że nawet kiedy po gimnazjum nasze drogi trochę się rozejdą, nadal będziemy miały kontakt. 
BĄDŹ ZAWSZE SOBĄ I ŻYJ TAK, ŻEBYŚ BYŁA SZCZĘŚLIWA! <33 :*

Niestety, Twoje zdjęcia mam tylko z fejsa, nie gniewaj się :D 







1 komentarz:

  1. jeju nie spodziewałam się , nie trzeba było <3 Dziękuję Ci , uwierz mi nasze drogi nigdy się nie rozejdą ponieważ za bardzo bd tęsknić <3 oo a z tym Kwiatem to się spełni <3

    OdpowiedzUsuń

~ Obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane
~ Zawsze odwdzięczam się obserwacjom za obserwacje
~ Każdy miły komentarz , daje mi dużo motywacji do dalszego pisania