czwartek, 30 stycznia 2014

Zimowa chandra..

Yhh, dopiero się te ferie zaczęły, a już się kończą :( Ta zima zaczyna mnie już dobijać. Żeby tylko był mróz i śnieg, to jeszcze do przeżycia, ale ten wiatr.. Jest strasznie zimno, tak dzisiaj zmarzłam. I ogólnie, jakąś zimową chandrę złapałam :c Ale na to najlepsza jest ulubiona muzyka, dobra książka, ciepłe łóżko, no i oczywiście czekolada! :D Sprawdzone metody, polecam :) Ostatnio z dużo myślę, nie mogę zasnąć, bo mam mętlik w głowie. Nie ogarniam kilku spraw, ale mam nadzieję, że jakoś to się ułoży, zawsze trzeba mieć nadzieję przecież :) Ale ta pogoda mi w tym nie pomaga ;x Nawet mi się nie chciało wyjść żeby zrobić kilka zdjęć, co uwielbiam robić. Ale jest tak zimno, że najchętniej wcale nie wychodziłabym z domu. Już nawet nie wiem czy nie wolę iść do szkoły, przynajmniej coś się będzie działo i trochę śmiechu nie zaszkodzi :) Idę już chyba zastosować moje sposoby na chandrę, haha. A Was taka chandra nie łapie? Dodaję tu kilka  zdjęć z wiosny i lata, tak na poprawienie humoru :) Wiem, że nie są za dobre, bo po pierwsze jestem amatorką  i fotografuję od niedawna, a po drugie zdjęcia robię telefonem, bo nie mam dobrego aparatu :( To tyle, idę się zaszyć w łóżku ze swoimi myślami :) 










3 komentarze:

  1. jakie zdjęcia, tak przypominają o wakacjach♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zaczynam ferie :) Śliczne zdjęcia ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są świetne :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie

    czarnakreska-barw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~ Obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane
~ Zawsze odwdzięczam się obserwacjom za obserwacje
~ Każdy miły komentarz , daje mi dużo motywacji do dalszego pisania