poniedziałek, 20 stycznia 2014

Your type of Music

Ponieważ mam teraz trochę więcej czasu, a na wielu blogach pojawia się ten tag, ja również postanowiłam go zrobić. Jak już kiedyś podkreślałam, kocham muzykę, moje życie bez niej nie miałoby sensu. 
No to zaczynamy! 

1.Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki,czy słuchasz tego co "wpadnie Ci w ucho"?
Nie jestem w stanie ograniczyć się do jednego rodzaju muzyki, za bardzo ją kocham :) Słucham wszystkiego po trochu.

2.Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz?
Ugh, nie ma jednego ;c
Pop, rap, reggae, trochę rock 

3.Należysz do jakiegoś fandomu?
Nie,  mnie by to ograniczało, chociaż podziwiam kilka fandomów :) 

4.Ulubiona piosenkarka?
Miley Cyrus, Ellie Goulding, Rihanna, Adele, Edyta Bartosiewicz, Amy Winehouse i kilka innych :) 

5.Ulubiony piosenkarz?
Kamil Bednarek, Mesajah, James Arthur, Ed Sheeran.. 

6.Ulubiony zespół?
Dżem, Lady Pank, Lemon, Bracia, One Republic, One Direction..

7.Wolisz spokojną muzykę, czy raczej żywą?
Zawsze wolałam raczej żywsze piosenki. Ale ostatnio słucham samych "zamułów" Może to mnie bardziej uspokaja, pozwala myśleć, skupić się? Tak więc ostatnio wolę spokojną muzykę.

8.Piosenki jakiego wykonawcy/zespołu zajmują najwięcej miejsca w twoim telefonie?
Kamila Bednarka, Jamesa Arthura, One Direction, Piha.. 

9.Jaki masz dzwonek telefonu?
Maroon 5, Wiz Khalifa - "Payphone"

10.Jakiej muzyki nie znosisz?
Dubstepu, metalu.


11.Wykonawca,którego najbardziej nie lubisz?
Lady Gaga, Dawid Podsiadło 

12.Lubisz śpiewać?Umiesz?
Uwielbiam śpiewać, ale niestety totalnie nie potrafię, nad czym strasznie ubolewam :(

13.Jakiej stacji radiowej słuchasz?
Eski najczęściej :)

14.Jaki jest twój ulubiony program muzyczny?
Eska tv i wszystkie jej programy :)

15.Czy jest piosenka,którą słyszałaś tyle razy, że jak znów ją słyszysz to od razu zmieniasz na inną?
Tak, Cisza Kamila Bednarka.

16.Ulubione piosenki?
Jest tego strasznie dużo, nie potrafię wybrać kilku, lepiej nie będę się brała za wymienianie bo spać nie pójdę :)


To by było na tyle, zachęcam wszystkich to zrobienia tego tagu, okaże się czy ktoś jest choć trochę do mnie podobny pod tym względem :)

I pamiętajcie: "Niech muzyka integruje nas, a nie dzieli.. nikt tak jak ona nie ma tylu wielbicieli.." 









6 komentarzy:

  1. Super wpis. :) W jednej kwestii się zupełnie nie zgadzamy, ponieważ uwielbiam Dawida Podsiadło ;) Ale to tylko kwestia gustu. Za jakiś czas też chętnie zrobię takiego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mnie nie przekonuje muzyka Dawida, ale zgadzam się- kwestia gustu :)

      Usuń
  2. fajne te posty, widzę, że moda jest na nie teraz! ;)
    podoba mi się u Ciebie, obserwuję♥
    www.be-huuuman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie Twój blog, będę bywać tu częściej.
    Jeśli masz ochotę, zapraszam do obserwowania, akceptuję zasadę obserwacji za obserwację :-)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, pod względem ulubionej muzyki jesteśmy niemal identyczne!
    Bardzo fajnie i ciekawie piszesz :)
    nastolatyxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Fajnie że jest ktoś tak podobny do mnie pod tym względem! :)
      Dziękuję :)

      Usuń

~ Obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane
~ Zawsze odwdzięczam się obserwacjom za obserwacje
~ Każdy miły komentarz , daje mi dużo motywacji do dalszego pisania