sobota, 11 stycznia 2014

Fantastyczny głos i świetna osobowość

Dzisiaj postanowiłam napisać o jednym z kilku moich największych idoli, a mianowicie o Kamilu Bednarku. Na początek kilka suchych informacji z Wikipedii: Kamil Bednarek (ur. 10 maja 1991 w Brzegu), znany również jako MaccaBraa – polski wokalista reggae, kompozytor,  autor tekstów i instrumentalista. W latach 2008–2012 wokalista formacji Star Guard Muffin, a od 2012 roku zespołu sygnowanego jego nazwiskiem.
W 2010 roku Bednarek wziął udział w trzeciej edycji programu Mam talent! emitowanego przez stację telewizyjną TVN. Na castingu zaprezentował piosenkę "I" z repertuaru Kurta Nilsena. Jednogłośnie przeszedł do kolejnego etapu, na którym zaśpiewał "Tears in Heaven" Erica Claptona. Głosami telewidzów awansował do finału. Po finałowym wykonaniu "Is This Love" Boba Marleya, zdobył 2. miejsce na podium showW listopadzie razem z zespołem wydał debiutancką płytę Szanuj. W kwietniu 2011 grupa pojechała na Jamajkę. Efektem podróży był zarejestrowany w studiu Tuff Gong w Kingston minialbum Jamaican Trip, wydany w czerwcu. Tego samego roku zespół wystąpił na XLVIII Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu, gdzie zaprezentował przebój Marka Grechuty "Dni, których nie znamy". Jesienią 2011 roku Bednarek przeszedł zabieg wycięcia polipa, umiejscowionego na strunie głosowejW międzyczasie zespół Star Guard Muffin podjął decyzję o zawieszeniu działalności Bednarek zdecydował się kontynuować działalność artystyczną z udziałem zespołu w składzie: Piotr Bielawski (gitara), Radosław Szyszkowski (instrumenty klawiszowe), Piotr Stanclik (gitara basowa) oraz Maciej Pilarz (perkusja). 28 listopada 2012 roku ukazał się pierwszy album formacji zatytułowany Jestem..., który zdobył satus platynowej płyty. 5 grudnia 2013r ukazał się suplement do płyty Jestem.. 
A teraz mój obraz postrzegania Kamila. Zwróciłam na niego uwagę już podczas castingu do Mam talent!. Zachwycił mnie jego fantastyczny głos. Kibicowałam mu w tym programie. Mimo, że nie udało mu się wygrać i tak odniósł wielki sukces, zaczęło się robić o nim głośno, od tego czasu śledziłam jego rozwijającą się w ogromnym tempie karierę. Kibicowałam też jego drużynie od pierwszego odcinka Bitwy na Głosy, gdzie odnieśli całkowicie zasłużony sukces. To dopiero po tym programie wiele osób dowiedziało się kto to w ogóle jest "ten Bednarek" I zaczął się "szał na Bednarka" Ja nie jestem osobą, która że tak powiem sika na sam jego widok. Nie uwielbiam go za wygląd, chociaż skłamałabym mówiąc, że nie jest przystojny. Jednak  uwielbiam go za niesamowity głos i ciekawą osobowość. Do tej pory udało mi się być na dwóch jego koncertach, 12 lipca w  w Łodzi i 25 października w Wieluniu. Jestem pod niesamowitym wrażeniem mnóstwa pozytywnej energii, którą Kamil posiada i przekazuje innym. Oba koncerty były fantastyczne. Przekonałam się też, że Kamil nie robi z siebie gwiazdy, choć przecież nią jest. Jest normalnym, fajnym wyluzowanym chłopakiem. Tak jak cały jego zespół, który miałam okazję poznać w Wieluniu. Podczas jednego koncertu udało mi się zebrać autografy całego zespołu :) Z każdym z chłopaków można było normalnie na luzie pogadać. Fantastyczne wspomnienia.. 
Odniosę się teraz do tych, którzy uważają, że Bednarek nic nie osiągnął i nie ma talentu. Jeżeli nie przekonuje Was 2 miejsce w Mam talent! czy tak duża ilość fanów chcę zauważyć, że dostał dwie prestiżowe nagrody MTV Europe Music Awards, jako najlepszy polski artysta i najlepszy artysta Europy Wschodniej, dzięki czemu nominowany został w kategorii najlepszy artysta światowy. W tym konkursie trzeba zdobyć naprawdę dużo głosów i to nie tylko polskich fanów, aby zajść tak daleko. No bez talentu by mu się to chyba nie udało.. I jak na niecałe 23 lata osiągnął naprawdę dużo. Więc zanim zaczniecie go obrażać zastanówcie się nad tym.. Nie musicie go lubić, każdy ma inny gust przecież. Ale każdy zasługuje na szacunek.. Wiele osób kojarzy Kamila tylko z "Ciszą", która ostatnio jest wszędzie po postu. To nie jest muzyka charakteryzująca twórczość i osobowość Bednarka. Miał duże opory przed umieszczeniem jej na płycie. Mnie osobiście ta piosenka denerwuje, ponieważ jest jej już za dużo wszędzie. I niektórzy kojarzą Kamila tylko z tą piosenkę co jest już absurdem totalnym. Zaraz dodam kilka moich ulubionych jego piosenek. Podsumowując, Kamil jest naprawdę wspaniałym wokalistą i świetną osobą. Zawsze będę podziwiała jego talent :) 







To tylko kilka piosenek :) 
A to wersja "Ciszy", która podoba mi się bardziej :D :

\
Jeszcze kilka zdjęć:









2 komentarze:

  1. oj jak miło się to czyta :D Przez ten wpis , zaraziłaś mnie jego piosenkami :D . Rozkręcasz się widzę tutaj ;>

    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze, że Cię zaraziłam jego piosenkami, o to chodzi właśnie :D

    OdpowiedzUsuń

~ Obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane
~ Zawsze odwdzięczam się obserwacjom za obserwacje
~ Każdy miły komentarz , daje mi dużo motywacji do dalszego pisania