środa, 1 stycznia 2014

LBA

Tak jak już pisałam, zostałam nominowana do LBA przez http://pamietniknatalie.blogspot.com/. W tym poście odpowiem więc na zadane mi pytania.

1.Jakie posty najbardziej lubicie pisać ?

Dopiero zaczynam, więc tak do końca nie potrafię się określić. Lubię pisać o swoich przemyśleniach, codzienności, dzielić się uwagami, spostrzeżeniami.. To dlatego założyłam tego bloga. 


2.Co sądzicie o tnięciu się dla szpanu ?


Post o cięciu się dodałam niedawno. Mnie przeraża ten problem. Ale o ile osoby tnące się z powodu poważnych problemów staram się zrozumieć, chociaż i tak to potępiam, o tyle cięcie się dla szpanu jest dla mnie chore po prostu. Nie potrafię takich osób zrozumieć. Może nie powinnam tego pisać, ale no, żeby ciąć się dlatego, żeby komuś zaimponować to trzeba być zwyczajnie głupim. Nie sądzę tak o osobach tnących się z powodu problemów. One mają po prostu słabą psychikę. Ale te robiące to dla szpanu.. Taka jest prawda. Ja osobiście z taką osobą nie chciałabym mieć do czynienia. 


3.Jak zamierzacie spędzić tego sylwestra ?

Haha już po sylwestrze :D Ale spędziłam go bardzo fajnie, z moimi dobrymi koleżankami. Świetne rozpoczęcie nowego roku  :) Dziękuję Wam ! <3

 
4.Ulubiona książka ?

Ooo będzie trudno :D Uwielbiam czytać książki, więc nie potrafię wybrać jednej niestety. Świetna jest cała trylogia "Igrzyska Śmierci" S. Collins, trylogia "Delirium" L. Olivier, wszystkie książki jednej z moich ulubionych pisarek- Olgi Rudnickiej, wszystkie części "Pamiętnika Nastolatki" B. Andrzejczuk, "Bez przebaczenia" A. Lingas- Łoniewskiej i wiele, wiele innych :) 

 5.Jaka 'gwiazda' najbardziej Was  inspiruję ?

Hmm, nie wiem o jaką inspirację tu do końca chodzi. Bo mam kilku idoli jeżeli chodzi o muzykę np.  Ale skupię się teraz na czymś trochę innym, chociaż w sumie nie do końca. Chodzi o Demi Lovato. Ale nie do końca o jej muzykę, chociaż w pewnym sensie też. Oczywiście zawsze wiedziałam, że jest ktoś taki jak Demi, ale nawet nie wiem, czy słyszałam jakąś piosenkę. Wiedziałam też o problemach z jakimi ta dziewczyna się boryka. Ale jakoś nie interesowałam się tym specjalnie. Do czasu, aż natrafiłam na książkę Demi "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku. Zaciekawiła mnie na tyle, że postanowiłam ją kupić. I była to słuszna decyzja. Ta książka jest jest naprawdę świetna. Stworzona dla osób, które mają problemy, które cierpią, zmagają się z brakiem pewności siebie, i zaniżonej samoocenie. Ta książka potrafi pomóc. A dzisiaj pożyczyłam od koleżanki płytę Demi i zaraz ją przesłuchałam. Też bardzo mi się spodobała. Podziwiam więc Demi za jej talent, odwagę, empatię i siłę. I mogę śmiało powiedzieć, że to właśnie ona mnie inspiruje.

6.Co ostatnio oglądałyście w tv ?


Hmm, chyba "Wiadomości" haha :D 

 
7.Jaki macie pomysł na następny post ?

Szczerze mówiąc, to nie mam jakiegoś konkretnego pomysłu. Przyjdzie samo, kiedy zacznę pisać :) 

 
8.3 Top piosenki ?

Oj.. O ile z książkami jakoś się tam udało to tutaj może być gorzej :( Kocham muzykę, słucham kilku gatunków muzycznych, bardzo wielu zespołów i wykonawców. Przykro mi, ale nie jestem w stanie wybrać 3 piosenek :(


9.Kim chciałabyście być w przyszłości ?

To się już kilka razy zmieniło i jeszcze może się kilka razy zmienić, ale na chwilę obecną myślę o dziennikarstwie albo psychologii :)


10.Czy któraś z Was nagrywała już tak zwanego vloga ?

Nie, jeszcze nie :)


Nominowane przeze mnie blogi : 

http://ogrodniczkaa.blogspot.com/
http://anesja26.blogspot.com/
http://agaa-lifestyleblog.blogspot.com/
http://zmianoholiczka.blogspot.com/
http://plsblogpls.blogspot.com/

Miałam trochę problemu z nominacjami, ponieważ dopiero zaczynam i może jest ich trochę z mało, przepraszam. 

Pytania do Was:

1. Ulubiony gatunek muzyczny ?
2. Masz jakiegoś idola ? Jeśli tak to kto to jest ?
3. Wolisz otaczać się dużą ilością osób, czy mieć kilku ale zaufanych przyjaciół ?
4. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
5. Jakie wartości są dla Ciebie w życiu najważniejsze ? 
6. Jesteś w stanie poświęcić coś dla Ciebie ważnego na rzecz przyjaźni ? 
7. Jesteś osobą towarzyską, odważną i otwartą czy raczej skrytą i nieśmiałą ? 
8. Lubisz czytać książki ? 
9. O odwiedzeniu jakich miejsc marzysz ?
10. Co skłoniło Cię do założenia bloga ?


To tyle, może nie do końca mi to wyszło, przepraszam, jeżeli tak jest.



2 komentarze:

~ Obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane
~ Zawsze odwdzięczam się obserwacjom za obserwacje
~ Każdy miły komentarz , daje mi dużo motywacji do dalszego pisania