niedziela, 12 stycznia 2014

Tatuaże..

Jednym z moich marzeń jest zrobienie sobie tatuażu. Planuję sprawić sobie taki prezent na 18 urodziny, bo wcześniej niestety rodzice się nie zgodzą. Nie mogę się już doczekać ! Mam kilka pomysłów, pokażę tutaj moje inspiracje. 

















Tak więc mam trochę pomysłów. Te tatuaże bardzo mi się podobają i na pewno któryś z nich sobie zrobię. Trochę boję się bólu, który podobno jest ogromny, no ale żyje się raz ! :) Jak widać nie podobają mi się takie typowe 'dziary'. Przeważają napisy, ewentualnie delikatne rysunki. No ale każdemu podoba się co innego, nie musicie się ze mną zgadzać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~ Obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane
~ Zawsze odwdzięczam się obserwacjom za obserwacje
~ Każdy miły komentarz , daje mi dużo motywacji do dalszego pisania