poniedziałek, 20 stycznia 2014

Urodzinowo, choinkowo..

Uhh, dawno mnie tu nie było. Ale nie miałam za dużo czasu ostatnio. Zacznę od moich urodzin, które były 14 stycznia. Najpierw dostałam życzenia i prezenty od rodziny, rano. A potem miłe zaskoczenie w szkole. Najpierw dwie dziewczyny zaczęły mi składać życzenia. Nie zdążyły dokończyć, kiedy przybiegło kilka innych, stanęły w kółku i zaczęły na całą szkołę śpiewać "sto lat", nieważne że wszyscy się patrzyli, bardzo miłe to było! Potem było jeszcze 2 razy odśpiewane sto lat w szatni :) Dostałam kilka słodkości, haha :D I przepiękne życzenia, szczególnie od dwóch przyjaciółek. Długie, szczere i bardzo wzruszające :') <3 Potem jeszcze czekało mnie zaskoczenie, kiedy weszłam na Facebooka. Koleżanki znalazły moje stare zdjęcia, wstawiły je i napisały pod nimi życzenia. Mimo, że zdjęcia były kompromitujące, to to również było miłe :) Wieczorem rodzinnie, tort i te sprawy. Ogólnie, świetne urodziny! :) A jeszcze następnego dnia dostałam od przyjaciółki wymarzoną płytę. Dziękuję! <3 
A teraz prezenty:
Płyta Piha od przyjaciółki, Ellie od rodziców :)

Sweterek od cioci :)

 I najlepsze prezenty ever, haha :D 
Dziewczyny, kocham Was ! <3


To tyle o urodzinach i prezentach. Wspomnę jeszcze tylko o choince, która odbyła się w sobotę. Jedna z najlepszych choinek według mnie. Cały czas tańczyłam, teraz mam odciski ale co taam :D Będę tą choinkę bardzo miło wspominała, zabawa w najlepszym towarzystwie! <3 Dziękuję wszystkim, z którymi tak dobrze się bawiłam! Potem byłyśmy jeszcze z dziewczynami na pizzy, pogadałyśmy trochę. Wymarzone rozpoczęcie ferii! :)




1 komentarz:

  1. jeju jak patrzę na te twoje słodyczę to aż zaczęłam głodnieć :) <3 i płyta Ellie , ale ty jak zwykle taka skromna i nawet się nie pochwaliłaś płytą <3 No kurczę a ja nawet z Tb nie miałam okazji zatańczyć no ! :D nadrobimy na pewno <3

    OdpowiedzUsuń

~ Obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane
~ Zawsze odwdzięczam się obserwacjom za obserwacje
~ Każdy miły komentarz , daje mi dużo motywacji do dalszego pisania