sobota, 21 grudnia 2013

Kilka słów o mnie

Hmm.. więc tak.. Do założenia  bloga namówiła mnie koleżanka. Nie wiem czy to był dobry pomysł i czy ktokolwiek będzie to w ogóle czytał. Ale spróbować przecież zawsze warto. W tym miejscu chcę też podziękować Natalii za pomoc w założeniu bloga. Mam nadzieję, że Cię nie zawiodę :) Postaram się teraz napisać kilka słów o sobie. Więc.. uwielbiam czytać książki, najlepiej obyczajowe lub kryminały. Ostatnio mam na to bardzo mało czasu i trochę się tego nazbierało. Przez święta postaram się nadrobić zaległości :) A jeżeli chodzi o muzykę, to nie mam jednego ulubionego gatunku. Słucham rapu, reggae, popu i rocka. Czyli wszystkiego po trochu. Uwielbiam Kamila Bednarka, Mesajaha, Jamesa Arthura, Piha, Dżem ii wiele, wiele innych :) Udało mi się już być na koncercie Kamila, Mesajaha i Dżemu.W marcu wybieram się do Warszawy na Jamesa! <3 Nie wiem co jeszcze mogę napisać. Najtrudniej jest mówić o sobie niestety. Więc póki co zakończę na takich podstawowych informacjach. Na tym blogu zamierzam pisać o sobie, swoim  życiu, dzielić się swoimi spostrzeżeniami, inspiracjami.. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~ Obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane
~ Zawsze odwdzięczam się obserwacjom za obserwacje
~ Każdy miły komentarz , daje mi dużo motywacji do dalszego pisania