wtorek, 24 grudnia 2013

Merry Christmas Everyone !

Nareszcie wigilia! Dopiero dzisiaj rano tak naprawdę poczułam te święta. A to wszystko dzięki życzeniom, które dostałam. Już w piątek podczas wigilii klasowej wzruszyłam się, kiedy słyszałam słowa "nie zmieniaj się, bo jesteś wspaniałą osobą, bo można na ciebie liczyć" itp. A dzisiaj kiedy po obudzeniu weszłam na gg czekały na mnie już 3 wiadomości. Jedna szczególnie mnie wzruszyła. Była od mojej przyjaciółki. Popłakałam się :') Dwie pozostałe były od dobrych koleżanek. To też było bardzo miłe. Potem dostałam jeszcze kilka takich wzruszających wiadomości. Sama też je wysłałam, czego w sumie nigdy nie robiłam. Ale pomyślałam, że skoro ja poczułam się tak fajnie, to dlaczego tak samo nie mają się poczuć bliskie mi osoby? To zupełnie coś innego, niż jakiś wierszyk, który po prostu kopiujemy i wklejamy, nie myśląc nawet o osobie, do której go wysyłamy. A dzięki szczerym życzeniom, takim prosto z serducha możemy naprawdę kogoś wzruszyć i uszczęśliwić, nie mówiąc już o nas samych :) Tak więc jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję tym wszystkim osobom, dzięki którym jestem taka szczęśliwa teraz. Kocham Was ! <3 Wcześniej nie czułam klimatu świąt ze względu na pogodę. Niestety, śniegu jak nie było, tak nie ma ;c Ale już nawet tym przestałam się przejmować. Gdy pomyślę, jak cudownych ludzi mam wokół, na mojej twarzy od razu pojawia się uśmiech :). A już niedługo zjeżdża się do mnie rodzinka i rozpoczynamy wigilię! :) 
Na koniec zamieszczam jeszcze kilka moich ulubionych świątecznych piosenek :)
 http://www.youtube.com/watch?v=yXQViqx6GMY

2 komentarze:

  1. jeju Wiciu świetnie piszesz i oby tak dalej :D Piosenki też są wporzo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja tak nie uważam jednak xd ale dziękuję Natalia ! :)

      Usuń

~ Obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane
~ Zawsze odwdzięczam się obserwacjom za obserwacje
~ Każdy miły komentarz , daje mi dużo motywacji do dalszego pisania