niedziela, 29 grudnia 2013

Najlepsze piosenki 2013 !

Co roku powstaje coraz to więcej nowych zespołów, promuje się coraz więcej wokalistów. Ten rok obfituje więc w mnóstwo "hitów". Napisałam to w cudzysłowie, ponieważ moim zdaniem wiele z tych piosenek na miano hitów nie zasługuje. Ale nie na nich chcę się skupić. Postanowiłam zamieścić tutaj piosenki z tego roku, które spodobały mi się najbardziej. No to zaczynamy ! :)

 


To by było na tyle. Pewnie coś pominęłam, no ale mówi się trudno. Dodam, że piosenki nie są ułożone w kolejności od najlepszej do najgorszej. Ośmiu ostatnich w przeciwieństwie do większości poprzednich nie mogliście raczej usłyszeć w radiu czy telewizji. Wiele osób pewnie tych piosenek nawet nie kojarzy. A ja je uwielbiam, dlatego też je wstawiłam, aby trafiły do jak największej liczby osób. Podkreślam, że przy wyborze piosenek kierowałam się własnym gustem, to są najlepsze piosenki według mnie, ktoś może mieć inne zdanie. Ale o gustach się nie dyskutuje przecież :) To by było na tyle, miłego słuchania :)

1 komentarz:

  1. Nominowałam cię do LBA , ponieważ sądzę że masz świetnego bloga :3 pytania masz u mnie na blogu :) http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~ Obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane
~ Zawsze odwdzięczam się obserwacjom za obserwacje
~ Każdy miły komentarz , daje mi dużo motywacji do dalszego pisania